Montag, 3. November 2014

"Дарът на твоето приятелство"Автор: Мира Дойчинова – irini dar_na _tvoeto_priatelstvoЩом ме стегне внезапно калпакът, и се скрия в десета гора, Слава Богу, че имам приятели – заради мен да обърнат света. Ако гръм разруши тишината ми, и се спъна във свойта тревога, Слава Богу, че имам приятели – да направят каквото не мога. Ако хукнат безпътни краката ми, и се губя в безсънна умора, Слава Богу, че имам приятели – да проправят пътека в простора. Щом случайно замръкна в уплаха, и трепери земята от страх, Слава Богу, че имам приятели, и си носят зората със тях. А когато сияйна душата ми пак прелива във тихо обичане, Слава Богу, че имам приятели – да разчупя от хляба за всичките. Слава Богу, че имам приятели, и във тях всеки миг се откривам! Всъщност, пиша това в небесата си, да помоля да бъдат щастливи..!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen