Dienstag, 24. März 2015

¸☆.•*´¨п..` ☆Пламсвет- Дар от Небето ! Плам Пламенка Дечкова ☆´¨п Днес станах и още в унес, поех дъх дълбоко и запях. Та всеки дъх е дар небесен. Отворих аз прозорец широко . О, миг вълшебен и чудесен , стои поспри за дълго в мислите ми остани не бягай ти . Слънце засия, този миг. В очи ми светна и заслепи , погали нежно моите коси . положих ръка на чело и вдигнах поглед на високо взрях се там , Далеко ,горе в синевата къде то. Има сияна приказна светлина . Усетих полъх по лицето си ветреца, нежен нашепва в ухото ми. Прекрасен ден ,прекрасен ден на това място, в този момент, Да се чувствам обич към живота с надежда , силна вяра за днес. Вяра и желание за утрешен ден. Останах така в захлас този момент на зараждащия се ден. С целия блясък в мен отразен. Да чувствам светлината проникваща в мен, усетих трепет и сила , за миг и порив силно в мен ,извиках Обичам го този ден ! Може ли така да го обичам света ? Можели да си го представя така света ? Да може това е моя свят аз разбрах Света в които всеки е роден. Всяко нещо което може да докосва, дарява светлина ,топлина и радост дълбоко в мен моето сърце и душа . Това е любовта към живота. Любов от бог в всеки от нас е сътворил това е силна вяра в утрешния ден. Дар от небето! Поех дъх дълбоко и с поглед устремен, че днес е много леко . Това е дар от небето от БОГ сътворен . Плам / Пламенка Дечкова. ¸☆.•´

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen