Sonntag, 24. Mai 2015

☆´¨ . ¸☆.•´ ¸☆.•*´¨.•´ ¸.☆•` Пламсвет - ´✿°˜Плам°•.✿¸oРадостна надежда✿¯`.o¸•´✿°˜Плам°•.✿¸o.·¯✿: Радостна надежда Почувствах полъх нов ветрец от нейде лъха покрай мен понесе мирис нов и съвършен на този нов и прекрасен ден . Пося в мен надежда за утрешния ден и радости нови красоти, сърдечност ,усмивки и бъднини с разпръсната обич за хиляди дни. Повярвах че тази красота ще я има дълго тя ще бъде вечна , тя трябва и ще е при мен радостта от живота е вътре дълбоко мен . Аз чувствам че живота е красив аз радвам се на воля за всяко мъничко и дребно нещо което носи радост и емоция чудесна. Красота изпълва ме стократно , благодарност за този слънчев ден сякаш дошъл за да ме зарадва един ден специален ден за мен . Така го чувствам аз настроението и порива в мен изпитвам желание да дам частица щастие на всеки близък човек докоснал се до мен . Плам.Пламенка Дечкова / 02.10.2014 г. ☆...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen