Samstag, 30. September 2017

Лили обичам те прегръщам те от все сърце и душа и се моля да си винаги да имаш , този дар божествен . Нека твоята енергия е винаги така силна, и изящна. Ти си уникална ,ти си нашия пример ,ти емблема, за нашия народ. В българска песен до днес, и нека си винаги ,толкова успешна , колкото се може по дълго ! Обичам те от дете! Пяла съм ти песните ти с огромно удоволствие ,имитирах твоите движения. Емоцията която си ми давал е само положителна и прекрасна . Знай , че си дала на много български сърца ,като мен на мен , радост, усещания , прекрасни песни и много красота Аз вживях качвах се на високо и запявах с силен глас, грабнала една дръжка с въже за скачане и си мислех, че сам Лили . Ти си моя звезда! Бъди жива и здрава, пей сърце ,пей ето , какво усещам, аз като те слушам ..... Пей сърце Пей сърце и не спирай , пей ах , искам да те слушам , нека душата ми да ликува , разливай тази хубава песен, да ми е светло на душата. Пей за нас и нежните души , пей високо да се чуе и далеко - за радостта от живота - светлината,топла ,която ни връща сила на ново ,енергия. Затвори очи, и се понеси високо- Да се чуе от всеки твоята песен , Да се изцеря рани и обиди от светлината , ликува ни душата, на всеки с този прекрасен глас, слязъл от небето изпратен за нас да погали ухото и докосне, дълбоко най нежната струна, душата на нас човека чувайки , песента нежна идващата от сърцето, с любовта за живота възпят -- а твоята песен помаза ни сетивата. И душата ми пее. Цъфти всичко... щастие ... как-- ти успя да ме дариш... О този глас ..божествено е .. сякаш си поспрял, пред райската врата .. , не реалност, приказно. И чуваш божествен глас на ангел така нежен, събуждащ от дълбок сън , наново към живота и любов Плам/Пламенка Дечкова 26. 09.2017

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen