Montag, 11. September 2017

☆´¨) . ¸☆.•´ ¸☆.•*´¨) (.¸.•´ (¸.☆•` ☆Пламсвет☆´Стъпки Плам .☆•` ☆

Стъпки
Плам Пламенка Дечкова

Изнизваха се бавно дните ,вървейки
все напред .
Отшумя на звука на моите стъпки ,
ден след ден .. , по пътя дълго извървян.
Останаха ли някъде?
Следи от моя свят , живян и неизживян.
Знам ли ?
За мен потъна в забрава всичко -
радости веселие ,щастие , раждащи
умиление и сълзи ,скърби по мили и
загубени , липсващи за мен души.
Преживявания с човешки ,съдби.....
Крачка една, две ,три , така - живота
ми се промени .
С дни минава , заминава.
Но за моя радост продължава.
Живот в затишие , разгарян и изпепелен...
От малък миг и отново озарен.
Ден след нощ , нощ след ден живота и
времето изминава , само спомена остава....
Мечти надежди , започват отново пак ..
А днес запътила се с бодра крачка, напред,
към нови ширини в непозната необятност..
Живота продължава !
Каквото и да се случва.
Каквото и да става.
Живота продължава!
Какво ми трябва днес ?
Аз зная !
Устремена към утрешния ден аз навярно,
нови пътища да опозная.
За мен живота продължава!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen